onsdag kväll

Tja blogg! Jag har äntligen fått i mig lite mat .. orkade inte laga så jag tryckte bara i mig en macka medans jag kollade på Hannah Montana haha (a) Jag är värkligen supersugen på att fixa min design! Tycker att dethär är LAME! whatever, jag var i plugget idag, ännu en lång dag .. först började det med att jag tappade bort min mobil men hittade den i mitt skåp, så lyckat! Sen så var det väl det vanliga i guess .. gick hem direkt efter skolan. Imorgon måste jag förfan göra någonting!Men på helgen, då ska jag vara med nadja, som jag nästan inte sätt på två jävla år! Vi skai princip ragga killar, bara för att båda inte står ut av att vara singlar hahah! helt jävla sjukt!  Vill ha en kopp te nu .. härligt är det! Bara för att jag fyller på med socker! Smakar nästan .. godis! Jaja, ska inte gaffla mer om skiten, ta hand om er babes! puss / nisse

Kommentarer
Postat av: Bella

Vi fixar din design sen då, älskling! :D

2008-11-19 @ 19:36:27
URL: http://bellabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0