Lördagen är älskad.

Halsont! .. japp, det stämmer. Jag är sjuk! Jag som ville åka pulka idag! Jaja, jag sitter hemma & tar det lungt. Ser grannarna från deras fönster, några har börjat med julprydnaden, det har mamma också gjort, julen är ljuv! Vad kan vara bättre än en mysig vinterkväll? En tv .. lite snacks, värmeljus & ligga i famnen hos en pojke? Eller bara vara med familjen & ha det mysigt? Det finns nog verkligen inget mysigare! På tal om mysigt, min bror fabian kommer idag, sebastian ska flytta med sin morsa. Ja, jag har ju bara halvbröder! Men fabian kommer & mamma har bakat äppelpaj! Hoppas vi kan se på någon film då. Saknar verkligen julen när man var liten. allting var perfekt! Jobbigt att inte tomten kunde stanna och äta gröt med oss. Men julen, det är det mysigaste som finns! Halsen har hur som helst blivit bättre, och ni får hålla tummarna för mig, så att jag imorgon kan åka pulka! =D mamma har också lovat mig en jättestor adventskalender, förstår inte vad hon menar men det var dock en hemlighet, bara jag sköter mig i skolan så!  här kommer en jätte rolig jul länk, tryck på renarna & se vad dom kan göra vettja :  [ KLICKA HÄR ]
aja, jag får ta & skriva senare! Pusspuss blogg!/ N

clipart jul

Kommentarer
Postat av: James

du menar i famnen hos mig...? :( snyft...

2008-11-23 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0