Let me entertain you

Idolerna var pretty good idag. Juryn var jävligt konstiga i huvudet enlitgt mig!
Johan - Du kan bättre johan, hoppas nästa fredag blir bättre!
Alice -  UNDERBAR! skiter i juryn, du var helt klart GRYM!
Anna -  tog som vanligt our breath away, asfin röst.. !
Robin var faktiskt grym idag, gillade hans röst & hans låtval.
Kevin - OH MY GOD! så jävla fin röst, så jävla bra låtval!
kevin var bäst ikväll! Det som var så synd var att anna åkte ut .. hon har iallafall så pass mkt talang att hon kommer komma långt med hennes unika röst.  Jag snackar fortfarande med Jonas. Känner att jag börjar bli sjuk också .. får ont i halsen när jag sväljer & pratar, hoppas det inte blir värre! Ska nog ta mig en kopp te nu .. men först ska jag visa er 2 skit coola bilder på 2 skit coola personer, nämnligen robin & kevin!
rk
kevin som bebis!

Hasta la vista blogg! / N
robin som bebis!                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0