Finicia goes busig

Torsdagen var ganska rolig! GANSKA ! Jag har hunnit .. skolka träslöjden ( brukar ändå aldrig gå på den? ) och typ .. blivit buren och ramlat, gjorde skitont! Tog därefter robbans mössa som jag gav till george och alexis, hoppas han hittat den haha. Blivit förföljd av några 20 åringar i e röd bil med alicia, dom fråga om vi behövde skjuss och sen följde dom efter oss när vi sa nej .. helt jävla läskigt! jag & alicia dissade också farzam i klassen höhö, och alla ba * ooooooooow * ah .. ni förstår nog hur folk gör efter man langat en asskön diss! sen tagga jag & alicia in till stan därefter Käkade vi i kista, nudlar från chopstick, GOTT! spanade killar och lite mera normala saker .. alicias smaker finns överallt, jag är nog mer komplicerad. Vi kollade ginatricot lite också, finfina saker där! Måste nog köpa nya jeans .. hur som helst, nu är jag hemma & har tråkigt. Imorgon blir det tydligen inga lektioner, vi ska simma! woho .. aja, pallar inte skriva nu, puss gullungar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

finicia du hade tur att jag fick den sen ;)

2008-11-23 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0