Ja jag vet att jag bryter mina löften!

Har som vanligt inte skrivit här på ett tag & under all tid har jag hunnit Julhandla, fikat med morsan, farsan & thomas. Mamma & pappa har som vanligt bråkat om traffikljusen på arabiska.  Men idag var det skolavslutning som jag inte kom på för att mamma aldrig väckte mig! Menmen, terminen har varit kass, hoppas nästa termin blir bättre =) Idag vet jag inte direkt vad jag ska göra .. det får väl bli någonting oplanerat med familjen eller någonting, säkert familjekväll .. men på lördag, dåfan ska jag vara med älsklingen thomas! Vi tänkte gå på bio i kista centrum eller någonting .. så vi får allt se hur det blir! OCH GUD! PANIK! Det är inte snö nu! det måste vara snö på julaftoooooooooon! Annars blir jag pissed off! Jag har ju planerat denhär julen och den ska vara bäst! på tal om bäst .. som nu rimmar på fest ( thomas förstår rimmandet ) aja, så vill jag faktiskt gå på fest! Men så kom jag på att jag fortfarande sitter här helt ofixad i min morgonrock. Sen vet jag inte varför min design fortfarande är så ÖGLY, förmodligen för att jag inte orkar någonting, ingenting blir liksom av med mig! Gaanska jobbigt faktiskt!  Nu får jag ont av att skriva .. ciao ciao! / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0